Tematy:

Zestaw z prowadnicą a komplet okuć

Warianty produktów

Złożenie zamówienia

Faktura

Ocena Produktu

Rabat dla nowych Klientów

Aby Twoje zakupy były przemyślane i żebyś był z nich zadowolony postaraj się przestrzegać następujących zasad.

Spróbuj jak najdokładniej zdefiniować to czego potrzebujesz.

Przy wyborze najbardziej odpowiedniego dla Ciebie systemu do drzwi wykorzystaj wskazówki dla wyboru zamieszczone w artykule "Pomóż mi wybrać".
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, skorzystaj ze wskazówek umieszczonych na stronach: "ABC Profesjonalisty" lub ze wsparcia naszych specjalistów. Zadzwoń na podany numer telefon lub napisz na adres mailowy, a nasi pracownicy doradzą Ci na jakie parametry systemów powinieneś zwrócić uwagę i pomogą w wyborze najlepszego dla Ciebie rozwiązania.

Dla Twojej wygody sprzedajemy zestawy systemów z prowadnicami skonfigurowane w sposób cieszący się największą popularnością wśród naszych Klientów.
Zawsze możesz dokupić dodatkowy komplet złączek na dodatkowe skrzydła.
Zestawy takie oznaczone są na zdjęciach znaczkami "+1" lub "+2" po to abyś mógł je szybko znaleźć.

Zestaw z prowadnicą czy komplet złączek?

Produkty złożone z kilku elementów, dobrane i spakowane w taki sposób, że razem tworzą okucia do konkretnego systemu drzwi przesuwnych lub składnych są nazwane 'zestawami lub kompletami... z prowadnicą' lub 'kompletami złączek'. Różnica między nimi polega na tym, że produkt nazwany 'zestawem lub kompletem ... z prowadnicą' zawiera wszystkie elementy niezbędne do zbudowania funkcjonalnego systemu, zaś 'komplet złączek,' składa się wyłącznie z okuć niezbędnych do zamontowania na jednym skrzydle drzwiowym i służy jedynie do rozbudowy szafy albo drzwi przejściowych o dodatkowe skrzydło drzwi.

Kupując 'zestaw ... z prowadnicą' masz więc pewność, że zawiera on wszystko, co jest potrzebne do zmontowania systemu z drzwiami przesuwnymi lub składanymi. Jedyną rzeczą, na jaką musisz zwrócić uwagę to długość prowadnicy. Do takiego zestawu możesz sobie dokupić komplet złączek, po to aby np. dołożyć jeszcze jedno skrzydło drzwiowe.

Przykład: ARES2 komplet do drzwi przesuwnych z prowadnicą - możesz dokupić dodatkowo ARES2 złączki do 1 skrzydła drzwi, lub do produktu
HERKULES PLUS 40 komplet na 2 skrzydła drzwi z prowadnicą możesz dokupić HERKULES PLUS 40 złączki do pary skrzydeł drzwiowych, bez prowadnicy aby złożyć system 4-ch skrzydeł na 1 prowadnicy. W tym wypadku możesz również zakupić prowadnicę odpowiedniej długości i 2 komplety złączek.

WARIANTY PRODUKTÓW

Większość produktów występuje w rożnych wariantach. Warianty pozwalają na zdefiniowanie pewnych istotnych i charakterystycznych cech danego produktu i jednoznaczne odróżnienie go od innych podobnych. Może to być np. inny kolor, liczba skrzydeł drzwi szafy albo długość prowadnicy.

Produkty występujące w różnych wariantach łatwo rozpoznać po sposobie ich wyświetlania. Te które zawierają w sobie różne warianty mają dodatkowe, zaznaczone na szaro, pola wyboru wyświetlane poniżej pola z ceną produktu:

Jak kupować - warianty produktów

Po wyświetleniu strony produktu pokazywany jest z reguły wariant produktu z najkrótszą prowadnicą. Nie zawsze będzie to produkt, którego poszukujemy. Aby odnaleźć produkt, który nas interesuje należy dokładnie określić jego charakterystyczne cechy. W tym celu klikamy na polu rozwijalnym i zaznaczamy wartość wybranej cechy. Po wyborze wariantu produktu nastąpi aktualizacja informacji o dostępności produktu, kodu produktu, czasie przewidywanej dostawy oraz ceny.

W przedstawionym poniżej przykładzie zmieniana jest cecha "długość":Wybór wariantu

Jeżeli w produkcie występuje więcej niż jedna cecha może się okazać, że zmiana jednej cechy powoduje zmianę pozostałych. Dzieje się tak wtedy, gdy, tak jak w przywołanym przykładzie prowadnice do 1800 mm długości przeznaczone są dla dwóch skrzydeł drzwiowych, a powyżej tej długości dla trzech skrzydeł. Wybór wartości 2700 dla cechy "długość" i pozostawieniu liczby skrzydeł na "2" wywoła komunikat błędu i uniemożliwi dodanie takiej kombinacji do koszyka.
Komunikat o niedostępności wybranej kombinacji cech produktu

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Przeglądając jakiś produkt nie musisz go od razu zamawiać, możesz go, po zarejestrowaniu się na stronie sklepu i po zalogowaniu, dodać do przechowalni (tekst "dodaj do przechowalni" pod ikoną koszyka na stronie produktu) i w dowolnej chwili wrócić do niego przechodząc ikoną Moje konto (na górze strony) i następnie Produkty w przechowalni.
Z produktów w przechowalni możesz w przyszłości korzystać i składać szybko zamówienia.

WAŻNE: Po złożeniu zamówienia otwiera się strona z potwierdzeniem złożenia zamówienia i z jego numerem. Jednocześnie na adres podany podczas procedury składania zamówienia wysyłany jest email z informacjami o zamówieniu. W sytuacji gdy nie otworzyła się strona z potwierdzeniem lub nie otrzymaliście Państwo e-maila z podsumowaniem zamówienia, prosimy o kontakt z naszym sklepem, gdyż prawdopodobnie zamówienie nie zostało utworzone. Dzieje się tak w sytuacji utraty połączenia internetowego lub innej awarii. Prosimy nie wykonywać w takich sytuacjach żadnych płatności bez kontaktu ze sklepem!

Sklep nie wymaga potwierdzenia zamówienia w związku z czym nie jest wysyłany email z prośbą o jego potwierdzenie. Natomiast zmiana statusu zamówienia na: 'w realizacji, 'oczekiwanie na płatność, 'wysłane itp.) generuje wiadomość informującą Kupującego o stanie realizacji zamówienia.

FAKTURA

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Każdy kto potrzebuje fakturę zaznaczyć opcję "Tak" w polu "Czy ma być wystawiona faktura?" w formularzu zamówienia.
Gdy Kupującym jest firma należy pamiętać o podaniu numeru NIP!
Dokumenty zakupu wysyłane są razem z towarem.
Żądanie wystawienia faktury
Jeżeli Kupujący nie wybierze opcji otrzymania faktury, otrzyma paragon fiskalny wraz ze specyfikację dostawy.

OCENA PRODUKTU

Po dokonanym zakupie możesz wyrazić swoją opinię o zakupionym produkcie.
Wystarczy, że wejdziesz na stronę produktu i zaznaczysz odpowiednią liczbę gwiazdek.Ocena produktu

  • 5 gwiazdek oznacza ocenę bardzo dobrą
  • 4 gwiazdki to ocena dobra
  • 3 gwiazdki to ocena dostateczna
  • 2 gwiazdki mierna
  • 1 gwiazdka ocena niedostateczna, czyli produkt wadliwy

Z Twojej oceny skorzystają inni Klienci odwiedzający nasz sklep.

RABAT dla nowych Klientów

Aby skorzystać z rabatu na pierwsze zamówienie należy zarejestrować się w sklepie.
W tym celu należy kliknąć na PC w napis 'Zarejestruj się' Rejestracja w górnym rogu strony a na smartfonie w ikonę "Moje konto" Rejestracjai wypełnić wszystkie wymagane pola formularza rejestracyjnego.
System wyśle na wskazany adres email link zwrotny z prośbą o potwierdzenie faktu rejestracji. Należy wtedy wejść na konto pocztowe i kliknąć w link potwierdzający rejestrację.
Po zatwierdzeniu zostajesz naszym stałym Klientem. Możesz, po zalogowaniu się na stronie sklepu umieścić swoje dane adresowe, śledzić statusy swoich zamówień oraz przeglądać historię zamówień.
Jeśli chcesz skorzystać z rabatu dla nowych Klientów musisz zalogować się na swoje konto w sklepie i złożyć zamówienie. Rabat zostanie automatycznie doliczony do wszystkich zamówionych produktów, o ile nie są one akurat sprzedawane w promocji. Również inne rabaty i zniżki nie sumują się. Rabat ten nie obejmuje kosztów dostawy.


Informacje

Pomoc

Promocje

Brak promowanych produktów w tym momencie.

Najczęściej kupowane

Tagi